Přejít k obsahu
1. fáze spolupráce
- Nasbírání maximálního množství informací, vaší vize a představ.
- Sestavení a odsouhlasení zadání.
- Vypracování úvodní kreativy konceptu, moodboard a business case.
- Představení kreativy a společná diskuze nad možným konceptem.
2. fáze spolupráce
- Pohled na architekturu, design, legislativu, produkt, branding, komunikaci, lokaci a další individuální potřeby.
- Odsouhlasení konceptu, zadání vypracování detailní studie.
- Projektování a vypracování konceptu s našimi odbornými gastro projektanty, architekty a dalšími specialisty.
- Prezentace finálního konceptu.
3. fáze spolupráce
- Vypracování detailní projektové dokumentace pro finální nacenění investice.
- Realizační část projektu – stavba / rekonstrukce / produkt / menu / branding / lidé / komunikace.
4. fáze spolupráce
- Komunikace a opening v novém konceptu.
- Kontrola dodržování a průběžné školení týmu v souladu s konceptem.