Metodology

1. fáze spolupráce

  • Nasbírání maximálního množství informací, vaší vize a představ.
  • Sestavení a odsouhlasení zadání.
  • Vypracování úvodní kreativy konceptu, moodboard a business case.
  • Představení kreativy a společná diskuze nad možným konceptem.

2. fáze spolupráce

  • Pohled na architekturu, design, legislativu, produkt, branding, komunikaci, lokaci a další individuální potřeby.
  • Odsouhlasení konceptu, zadání vypracování detailní studie.
  • Projektování a vypracování konceptu s našimi odbornými gastro projektanty, architekty a dalšími specialisty.
  • Prezentace finálního konceptu.

3. fáze spolupráce

  • Vypracování detailní projektové dokumentace pro finální nacenění investice.
  • Realizační část projektu – stavba / rekonstrukce / produkt / menu / branding / lidé / komunikace.

4. fáze spolupráce

  • Komunikace a opening v novém konceptu.
  • Kontrola dodržování a průběžné školení týmu v souladu s konceptem.